středa 12. července 2017

Léto naruby

Eště jsem měla snahu udělat na seznamce nějaký třetí pokus... ale poté, co jsem byla označena jako povrchní kráva (když jsem se nechtěla sejít s dotyčným po zhlédnutí jeho fotky), svůj seznamovací profil jsem vymazala a věnuju se o prázdninách radši nějakým lepším činnostem:-)

Je horko. Poslední dobou docela dost. Vytáhla jsem všechny svoje letní hadříky a občas je tak nesnesitelné vedro, že mám na sobě jen minimum věcí, abych to přežila... šak to znáte... To pak přijdu do práce a sedím tam celý den v té klimošce... úplně zmrzlá na kost... že pak vylezu zas ven a v tom horku se jdu ještě prohřát do solárka nebo do sauny, tož je toto normální? :-)

A druhý den jsem o něco chytřejší, oblíknu punčochy a dlouhý rukáv a v práci je mi fajn a když pak vylezu ven a jdu třeba s někým na skleničku, tak tam v tom hicu sedím úplně zpocená, protože je mi v těch nohavicách a dlouhém tričku vedro... OMG!! všecko je v tom vedru jaksi naruby :-)

A včera to byla taky paráda... šli jsme si udělat do parku piknik, když je tak krásné léto, ne? Celý den hezky a když jdu z práce s taškou plnou dobrot na místo, tak začne takový liják, že stojíme v parku pod stromem pod deštníkem a čekáme, až trochu přestane... a tak tam stojíme minutu, dvě, deset, dvacet... Děsně si fandím, že mám aspoň svoje gumové boty, ovšem po pár minutách v nich mám takovou kaluž, že mi noha klouže všemi směry... No nic, dokloužu se jaksi taksi domů a když už si myslím, že jsem to úspěšně zvládla, stoupnu doma na dlaždičky a noha se mi sklouzne tak, že hodím neskutečnou mega držku... minutu nehybně ležím... přemýšlím, co všechno jsem si zlomila... naštěstí nic... uff... to léto mi dává zabrat! :-)


3 komentáře: