úterý 4. října 2016

Podzimní očista - 1.den

Od té doby co jsem se vrátila z Ameriky, se můj zažívací systém stále nenavrátil do původní polohy, a tak vyrážím na Ajurvédskou konzultaci do Zdraví v harmonii. Mám skvělá doporučení a sama vidím na některých lidech neuvěřitelnou změnu... děsně to chci taky!

Na sezení povídám vše o svém životě, zvycích, návycík i zlozvycích :-) A dostává se mi indiviuální doporučení, co je pro moje stravování vhodné a co ne. Po 2 hodinách odcházím s dobrým pocitem, že totok bude děsně super a budu krásná a vitální a hubená a celá zalitá sluncem :-)
Prvním krokem k této změně je 9-denní očista... rýže+luštěniny+zelenina... tyto 3 potraviny upravit na libovolný způsob, ale nejíst 9 dní nic jiného. Pche... pohoda... to dám! Nejsu žádná máčka, ne?!? :-)

1.den
Snídaně - čočková polívka.. chjo sakryš, kde je moje rýžová kaše s oříškama a medem?!?... no neva...
Za schvílu mám hlad, čočkovka moc nezasytila. Neva, vydržím do oběda...
Oběd - koprovka (z kořenové zeleniny), tento recept normálně zbožňuju, ale když si ho mám dát jen s rýží, tak se mi kroutí pusa.. Nevím, proč jsem si to blbec nedala s bramorem, šak to je taky zelenina neee???
Svačina - mám hlad... tvořím zeleninové rizoto... mám hlad... jak ráda bych teď sežrala kus chleba nebo kus masa nebo kus něčeho pořádného!!
Večer když jdu kolem obchodu... koupit si něco k pití... jééééžišššš ten makový šnééék vypadááá tak božsky!! Beru ho a cpu ho ještě u pokladny.... áááách, to je úúlevááá.... Do hodiny je mi zle, chcu se na celou očistu vyklašlat, a tak jdu radši spat :-D


1 komentář: