úterý 18. října 2016

PHP (Příliš Hororová Příhoda)

Jdu na Kurz programování v PHP. (Pozn. PHP je jeden z programovacích jazyků, který je určený přímo na tvorbu webových stránek). Tak nějak mi to přijde cool, naučit se programovat. Poté, co jsem strávila několik desítek hodin nad wordpressem (jakože systém tworby webu pro blbce bez nutnosti programování) a na netu nemám vůbec nic, doufám, že mě to někam posune!! Navíc jsem objevila kurz programování webu v PHP pro holky, takže neváhám a registruju se.

Je sobota a já ráno přicházím na určenou adresu. Je to velká kancelářská budova, bez recepce, kam se člověk dostane jen na kartičku. Místo abych zavolala organizátorce, jak se tam mám jako dostat?!? ...tak stopuju nějakého Španěla, ten mě pouští do budovy... bloudíme a pak usoudíme, že jsem špatně. Jdu tedy k vedlejšímu vchodu, tam (bohužel!) potkávám dalšího ochotného mužíčka, který mě k mé smůle opět pouští na svoji kartičku dovnitř do budovy (bože, to mi opravdu nepřijde divné, že jsem asi špatně?!?!)... pán mě posadí do výtahu, který jede opět jen na kartičku a posílá mě do 7 patra... Ha, zde není NIKDO! Žádné dveře nejdou otevřít... jaksi nemám kartičku že? Jsem tu zavřená!.. tak teprve teď zvedám telefon a volám organizátorce... kdeže je ten kurz?? samozřejmě úplně jinde! Musím se dostat z tohoto baráku. Lomcuju všema dveřma... pak si přivolám výtah... mačkám přízemí, ovšem furt nemám tu potentovanou kartičku, takže nejedu nikam... polívá mě studený pot... zvoním jak divá... dlouho... opravdu dlouho... nikdo se neozývá... ať žijí bezpečnostní opatření, co kdyby hořelo doprčic? A pak se to stane... někdo si mě přivolá, jedu do 4.patra.... a tam nějaký Ukrajinec v montérkách... ptám se, jestli jede dolů a doufám, že mě sveze do přízemí.... je úplně vyděšen, nerozumí ani slovo a zdrhá kamsi... ukazuju na něho, že může jet se mnou, pokud má kartičku a že se svezu, že já tu kartičku nemám... ne, on doslova zdrhá kamsi a křičí ... nerozúmim, nerozúmim.... okolo sebe vidím další 3 Ukrajince pracující.... snažím se vysvětlit... dolů, dveře, pryč, ven, vééén, VÉÉÉN, schodýýý prýýýčč... řvu a gestikuluju, po 5 minutách hodnotného divadelního výkonu mi jeden ukazuje kamsi... na schody... jupíííí.... jdu dolů, až přijdu ke dvěřím... za nimi jen chodba do zatáčky... je mi jasné, že jakmile se dvěře za mnou zavřou, už se zpět nedostanu, všude jsou ty čtečky karet... risknu to, dvěře se zabouchnou a já utíííííkááááám tmavou chodbou a na konci je světlo, dveře véééén uffffffff, jsem zachráněna!! Ještě jsem ani nedošla na kurz a už jsem si zažila malé ranní (hororové) dobrodružství. Su zpocená až za ušima a zpětně vůbec nechápu, proč jsem tam lezla!?!?!! OMG!!

Kurz samotný byl... no... co bych tak o něm napsala. Jako myšlenka učit holky programovat je krásná a moc ji fandím... to by ovšem lektoři nesměli být programátoři chlapi :-( No ve zkratce bych shrnula, že po celém dnu v prostředí PHP nevím a neumím NIC! Web si jistojistě radši nechám od někoho vytvořit a svoji energii tímto směřuji radši jiným směrem! :-)



4 komentáře:

  1. No tak po této příhodě se těším na historku, až vyrazíš na nějaký ten pohovor..... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak u pohovoru bych radši vypadala seriozně a ne jako Kalamity Džejn :-)

      Vymazat
  2. To logo na notasu je fotomontaz, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosímtě, všichni jsem si to musely nalepit kvuli propagačním fotkám... měla jsem to tam nelepené jen za rožky a pak jsem to sundala :)

      Vymazat