sobota 15. října 2016

Pája jogínka

Po cestovatelském září jsem si konečně chvílu sedla na zadek. Pár týdnů už jsem ve Zlíně a jsem ráda, že se nehnu :-)
... co je tu nového? (kromě toho, že má střeva jsou po luštěninové bombě čístá jako líílie? :-)

- T-Mobile slavil narozeniny (20 let). Přišla mi smska, že si můžu během víkendu zadarmo aktivovat 1000MB dat. Wow, no to je bomba! Já která su eště furt na kreditu to chcu! A tak jsem nastartovaná v sobotu ráno sedám k "Můj T-mobile"... stránka nefunguje. Jasně, tak všichni teď stahujou, tak to mají přetížené... za hodinu... stránka nefunguje... odpoledne... stránka nefunguje... večer.... nefunguje.... v neděli nefunguje... a dokonce dodnes nefunguje.... Data zdarma jsem si neaktivovala, nešlo to... vivat la T-Mobile! Be Magenta, haha :-D

- Konec datlování!! Když mám teď trochu času, rozhodla jsem se naučit psát všemi 10. Na internetu je spoustu učících stránek... něco je zdarma, něco je placené... Mně se nejvíc líbilo Psaní Hravě. Napřed jsem zkusila první lekci zdarma a pak jsem si dokoupila i všechny ostatní. A tak teď ve volných chvílích střílím písmenka, chytám písmenka, sbírám písmenka, skládám písmenka... a vlastně chvílema nedělám nic jiného :-)

-Jak teď furt sedím u píčotače (ježiš to je srandovní překlep, to nemůžu opravit :-), začínají mě pobolívat záda. A tak jsem se rozhodla, že začnu zase chodit na jógu. Je toho ve Zlíně hodně, chci obejít všechny hodiny a pak si vybrat, co mě nejvíc baví.
Na první hodinu přicházím nadšená (po 2 měsících nicnedělání podotýkám!!). Prvních 10min se rozehříváme... pohoda... pak to začne... pozdrav slunci ... čaturagna.... střecha.... uštvaná-sáánááá.... střecha.... kobra... střecha... týraná-sáána... střecha... zase střecha.... pořááád střechaáá... už ji mám opravu dóóst prodýýchanou, omg!!! upadávají mi zápěstí!!! bééé... no nic dáme něco balančního... strom... hmmm... a něco na bříško... kde jsou sakra moje břišáky? okamžitě vylezte a aktivujte se!!! Hodinu dost trpím, na závěr v poloze mrtvoly skoro ani nedýchám... 3 dny se pak nemůžu hnout, do schodů chodím jako důchodce.... Namaste!

Ale to mě nemůže odradit, příští týden jdu zas!... zvlášť když to má tak příznivé účinky nejen na zádové partie :-D





2 komentáře:

  1. Teda, ani se mi nechce věřit, že má joga takový účinky.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, až se příště potkáme, tak mě ani nepoznáš :-D

      Vymazat