středa 5. října 2016

Podzimní očista - 2.den

2. den
Ráno se vzbudím plna optimismu, že přece to po prvním dnu nevzdám, néé? Na makový koláč ze včerejška kašlu a jedu dáááál....

Snídaně - čočková polívka... do půlhodiny mám zas hlad... Sakryš dneska to musím vymyslet nějak jinak, když budu mít furt hlad, tak zas něco zbouchám!

Vyrážím do zdravé výživy, kupuju kilo hrašky a jdu smažit, to mě jistojistě zasytí.
(Btw hraška je těstíčko na smažení vyrobené z hrachu. Používá se při bezlepkové dietě a jelikož je to z luštěniny, tak to teď můžu taky, cha cháá... a hlavně je to děsná mňamka! :-).

Oběd - tak teda smažím hlívu, přikusuju brambor a nakládaný okurek... oblizuju se až za ušima a su nažraná tak, že je mi těžko až do večera... no prima, tak účel zasytit to splnilo, do večera nemám na jiné jídlo ani pomyšlení :-D

A protože su díky Ajurvédě zas o něco chytřejší, večer vyrábím připuštěné máslo (neboli Ghí), které je prý děsně boží nejen na smažení. Tak snad mi teda příště nebude tak těžko, když je to prý zdravý tuk, lepší se tráví a skvěle chutná... zatím jsem nevyzkoušela, ale řikají to třeba tady. Návodů na výrobu ghí je na jůůtubu několik a je to docela ízi-pízi :-)



2 komentáře:

  1. Držím palec, to dáš, první dny jsou nejhorší. S každým dalším to bude už jednodušší. Drž se!

    OdpovědětVymazat
  2. Pajda, hrašku mají i s vanilkovou příchutí - zas na sladký jídla. Ghíčko kupuju na trzích, nikdy se mi s tím nechtělo patlat :) Tak vydrž, prťka, držím pěsti! Kozub

    OdpovědětVymazat