čtvrtek 6. října 2016

Podzimní očista - 3.den

3.den
Snídaně - aby byla nějaká změna, vařím polívku zeleninovou. No po ránu dost výkon! :-)

Oběd - dneska jsem si udělala úplně božovskou hrachovou kaši!! Kdybych se tak řádně nenacpala, jistojistě bych si i přidala :-)

Recept:
250g žlutého hrachu (2 porce)
(Koupila jsem loupaný půlený, co se prý nemusí nemáčet)
Cibule, česnek
Majoránka, bobkový list, zeleninový bujón, sůl, pepř.

Hrách dám do hrnce a zaliju vodou asi 1 cm nad okraj hrachu. Přidám 1/2 zeleninového bujónu, bobkový list, rozetřu majoránku, přikryju pokličkou a vařím 30min.
Zatím vedle na pánvičce osmažím cibuli a česnek.
Když je hrách uvařený do měka, vyndám bobkový list, přidám cibuli s česnekem a rozmixuju.... pak už jen baštím a olizuju se až za ušima ;-)


4 komentáře:

  1. Ahoj Pavli, tak jak pokračuje podzimní očista? Jsem napnutej jak struna... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahooj, zítra mi to končí, pak napíšu, jak jsem přižila :-)

      Vymazat
  2. Co ta kysela okurka???:) to se muze?:) jinak drzim moc palce!!!:)

    OdpovědětVymazat