úterý 11. října 2016

Podzimní očista - 4.až 9.den

Haló, haló, hlásím, že ještě žiju a že se v druhé půlce očisty už nic zvláštního nestalo :-) Normálně jsem si na to jídlo tak nějak zvykla a těch 9 dní jsem celkem poklidně přežila/prožila/si užila :-)

Tož dobré to bylo
=> nejhorší jsou první dva dny, trochu si na to zvyknout... pak už je to celkem v pohodě, když nepočítám, že chuť na sladké u mě nezmizí prostě nikdýý, bééé!!

=> švindlovala jsem jen malinko... jo, tak první den maková buchta, to byl úlet... ale pak už jsem svou závislost na sladkém zaháněla jen medem, což prý můžu... takže pohoda :-)

=> Ghí neboli přepuštěné máslo je naprosto boží, to jídlo má tak neskutečně dobrou chuť, že už nic jiného jako tuk nepoužívám!

=> Trošku jsem se bála, co se mnou udělá tolik čočky, hrachu a fazolííí každýýý dééén... ale moje tělo má luštěniny asi rádo. Trávení se mi krásně srovnalo a paradoxně pocity nadýmání a nafouknutého břicha jsou za 9 dní fuč.

=> Za odměnu přemýšlím, jestli si zítra upeču štrůdl, mrkvové šátečky, dýňové lívance nebo hraběnčin závin :-)

=> Cítím se parádně, tak jaksi odlehčeně.... pocitově bych řekla, že mám tak o 10kg méně, však sami můžete posoudit, přikládám aktuální foto... btw toho fešáka jsem potkala před barákem, tak jsme se spolu blejskli :-D.


4 komentáře:

  1. Dobře ty!!!! Super, i mezi řádky je vidět, že seš tak nějak happy :-) jen tak dál!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budeš mít cestu na Moravu, tak dej vědět ;-)

      Vymazat
  2. Pavli jsi nejvtipnější! A jsem hrozně ráda, že pokračuješ v psaní :)

    OdpovědětVymazat