neděle 1. července 2018

Pája šetřílek

Někdy je ze mě děsný skrblík. Prostě mi přijde zbytečné za některé věci platit! Dneska mám dva úlovky, za které jsem ušetřila balík peněz :-)

1. Když mi kámoška vyprávěla, jak si vyrábí domácí prášek na praní v hodnotě asi 30Kč za 10litrů, málem mi spadla brada na zem. Jmenuje se to mýdlový sliz, je to děsně eko-bio-eňo-ňůno,  hypoalergenní, jednoduché na přípravu, stojí to pár korun a prý to vypere i potentované plínky. Prostě je to děsně boží! Když to srovnám s těma předraženýma práškama na praní, které jsou plné chemikálií, tak si prostě musím tleskat, hehe.
Dnes jsem mýdlový sliz poprvé vyrobila podle tohoto návodu. Od zítřka v něm peru. Dám vědět, jak jsem spokojená :-)

2. Už je na čase, se jít zase ostříhat. Chtěla jsem se vrátit k poslední kadeřnici, ale odstěhovala se. Mám na to fakt štěstí! Než abych hledala nějakou novou, rozhodla jsem se, že se tentokrát ostříhám sama. Na internetu je milion praktických videí, takže to všechno pozorně sleduju a pak prostě odborně šmiknu. Potom ještě zarovnááááváááám a zarovnááávááám... a pořád zarovnáváááám... a pak ještě jednou zarovnááváám, až bych řekla, že jsem hotová a spokojená taky. Myslím, že ode dneška už do kadeřnictví prostě nepáchnu, haha :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat