neděle 8. července 2018

Lago di Garda

Čtvrtek, pátek, sobota a neděle = čtyři dny volna = to rozhodně musím někam vyrazit! :-) Z Ostravy letadlem do Bergama a odsud hodinu autem na Lago di Garda, juchůů...
  • Musím uznat, že celé to jezero je obrovské. Nemyslela jsem si, že tu bůhvíco stihneme, ale za ty 4 dny (včetně cesty) máme slušnou ochutnávku toho, jak je to tu božííí! 😍
  • Sever je hornatý plný cyklistů a turistů. Na jihu je to jak u moře, ovšem tak nádherně modrou a čistou vodu jsem nikde v Itálii ještě neviděla 😉
  • Za volantem jsem toho zažila už hodně... ve Skotsku a Irsku jsem řídila auto na opačné straně, na Islandu mezi sopkama a ledovcema, SKORO jsem brodila řeky, na Madeiře byly tak strmé kopce, že se tam nedalo vyjet ani na jedničku a na Tenerife jsem zapadla autem do rygólu, že mě museli tahat ven domorodci. Ale nidky jsem z řízení auta nebyla tak vystresovaná jako tady v Itálii! Italové jsou totiž blázniví řidiči! Vůbec nepoužívají blinkry, nezastaví na stopce, nedávají přednost, vjedou všude a klidně mě předjedou v tunelu přes plnou dvojitou čáru! OMG! 🤪






1 komentář: