úterý 30. května 2017

Seznamka

Jedu si tak šalinou ráno do práce a uprostřed cesty nastoupí fakt krásný chlap!!! No nenápadně se na něho dívám (rozuměj čumím) a pak seberu veškerou odvahu a normálně jdu za ním...

"...Já se moc omlouvám, že ruším, ale já z Vás za nic na světě nemůžu spustit oči... vy se mi tuze líbíte, nechtěl byste zajít někdy na drink? No jako uznávám, že je to možná trochu divné pozvání tady v šalině a taky je možné, že jste třeba zadaný a nebo že se Vám vlastně ani nelíbím, ale já jsem si prostě řekla, že to musím zkusit, protože jestli ujedete, tak už se asi nikdy nepotkáme a to by byla škoda ne?....blá blá..."

Ne... kecám... nešla jsem za ním... poseroutka... kdo by jako doprčic šel???

V práci to řeším s kolegyní... a ona... ty wole normálně za fešákem příště běž, já když jsem jela z prasete... (ano, tato akce začíná být legendární:-))... tak jsem byla hóódně veselá... a v buse jsem zaboha nemohla otevřít jelení lůj, tak jsem poprosila kluka sedícího vedle mě... no a skončili jsme u mě doma... hahahahihihi :-) Ty brďo, kam se hrabou všechny internetové seznamky!!! :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat