pátek 26. května 2017

Požární cvičení

Asi týden po praseti máme cvičný požární poplach. A jak tak celá budovat stojíme venku na parkovišti a čekáme, až si to hasiči zkontrolují a spočítají, tak se ke mě někdo blíží...

Kolega: Ahoj Pájo!
Já: Ahoj? (říkám nejistě... no tak jako vím, že u nás pracuje, ale nikdy jsme se spolu nebavili)
Kolega: Jak jsi dopadla ve čtvrtek?
Já: Nó, v pohodě... svezla jsem se domů autem (dost na kolegu hledím, vůbec nevím, že bysme se na opékání prasete potkali, natož se spolu bavili... natož... no to su teda zvědavá, co z něho ještě vyleze).
Kolega: No tak to je dobře, tys tak neúnavně tancovala, že bys možná domů sama ani nedošla, hahaha...
Já: Prosím???? Já jsem tancovala??? cože??? kde?? s kým????
Kolega: No jasně s tím... nóó ten nebyl od nás, to byl nějaký místní... ale slušelo vám to... hahahihi
Druhý kolega (stojící vedle): Jééé, to seš ty, cos tam tak trsala?... hahaha.. hehehe

A první AirBank ostuda je na světě! a ke všemu si to ani nepamatuju! :-D





Žádné komentáře:

Okomentovat