pondělí 22. května 2017

Prase

Možná by vás zajímalo, jak se mi daří v práci? Jak je pátý měsíc na infolince v AirBank?

No takže asi takto... naprosto dokonale jsem se naučila NEposlouchat, co se kolem mě děje. Pokud byste tedy někdy měli pocit, že na mě mluvíte a já nevnímám a úplně v pohodě dělám cokoliv jiného, tak to není pocit, to dělám schválně, to mě naučili v práci :-)

Jinak se tu vůbec nemám špatně. Ve čtvrtek jsme opákali prase (takový malý teambuilding)... no byla to legrace, sešli jsme se tam asi v 18h a ve 22h došel v hospodě veškerý alkohol. Takže si asi dovedete představit, jak báječně jsme se měli :-) Zachránila mě kolegyně, která mě až domů odvezla autem... jako nechtěla bych v noci studovat ty jejich brněnské rozjezdy, bůhví v jakém prýglu bych skončila :-) No ověšená taškou a noťasem jsem přišla do svého nového domova a protože jsem to vzala zadem přes zahradu, kde není světlo, stropila jsem si tam pro sebe takovou vtipnou scénku, jak připitá nemůžu zaboha najít klíče, hrabu všechny tašky a pak se zas nemůžu trefit do zámku, a tak hledám telefon, abych si posvítila... a ten taky nemůžu najít a už si myslím, že se do baráku prostě nedostanu a válím se tam potmě na zemi a směju se, že to je jak z nějakého blbého filmu.... a jen doufám, že se nikdo nedívá! No ráno jsem se vzbudila v posteli, takže to muselo dopadnout dobře, jen si to úplně nepamatuju :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat