pondělí 5. září 2016

Jak se Pája usmívala od ucha k uchu

Úkol zněl jasně = koupit si nový univerzální batoh na hory, běžky, kolo atd.
(A ten starý po 14-ti letech s úctou a pokorou rozprášit ze zlínského útesu :-)

Je všední den dopoledne, všichni jsou v práci, cha cháááá :-) A tak vyrážím do Hudy sportu ve Zlíně. Není tam ani noha, a tak se milý pan prodavač může věnovat jen mně. Zkoumám, vybírám, zkouším snad vše... poslouchám výklad, kde je jaká kapsička a poutko a kam si můžu přivázat helmu nebo cepín :-) No když čas značně pokročí a když si každý batoh zkouším už potřetí, uznám, že je na čase se rozhoupat. Jsem děsně vybírává, na každém se mi něco nelíbí... no nic, vylučovací metodou vyberu favorita... sedí mi na zádech, má všechny kapsičky a poutka a pláštěnku atd. atd.... ale.... no.... víte.... ta barvááá :-( Omluvně se dívám na pana prodavače, že mě to mrzí, ale modrý batoh si prostě nemůžu koupit, bééé :-((( Pan prodavač má naštěstí pochopení a jde pro katalog...

Hudy: "Tak v Čechách prodáváme jen modrý, ale můžete si vybrat další dostupnou barvu a zkusíme ji stáhnout z Německa..."
Vybírám tmavě šedý a s rozzářeným úsměvem (jako když dítě dostane lízátko) děkuji a děkuji a děkuji... :-))

Hudy: "Na jaké jméno máme udělat rezervaci?"
Já: "Kabourková"
Hudy: "Jé nejste vy dcera... blá blá..?"
Já: Křením se a lehce červenám.... "Jó to je můj taťka.. blá blá..."
Pokecáme a loučíme se jak staří známí...

O dva týdny později ve stejném Hudy sportu.
Já: "Brýý déén, pamatujete si mě? Já jsem si přišla pro ten batóh"
Hudy: "Jé slečna Kabourková, už na Vás čekáme... máme pro Vás ten šedý batoh a objednali jsme i černý, můžete si vybrat".

Jééé oba botahy jsou božííí! Zkouším první... krááásnýýýý.... a druhý .... jééé taky krááásnýýý.... hmmm tak první oblíkám a dívám se zleva... zprava... druhýýý zprava a zleva ... hmmmm .... první se zátěží.... druhý venku na denním světle.... první zleva lehce předklonit... druhý... první .... druhý.... půl hodiny tam trdlákuju u zrcadla a zaboha se nemůžu rozhodnout. Pan prodavač už mě pozoruje jen z dálky a soucítí s mým nelehkým životním rozhodnutím :-D :-D :-D

Nakonec vybírám černý a jdu k pokladně. Dostávám 15% slevu... jen tak... asi že jsem Kabourková a že se usmívám od ucha k uchu ... nasááánou... přííjte zááás! :-)



2 komentáře:

  1. No a pak že tu nefunguje ten kustomr orientit přístup :-) ps: vypadá pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, kustomr eprouč se jim povedl. Potřebuju ještě nové pohorky, tak tam určitě zas vyrazím :-) dík

      Vymazat