úterý 20. září 2016

Na volné noze

Celé prázdniny přemýšlím, co budu dál dělat. 
Chci cestovat, chodím na různé kurzy, užívám si prázdniny... a taky přemýšlím o tom, že se mi děsně nechce zpět do toho kanclu, sednout si tam od rána do večera a tvořit pro někoho nějaké hodnoty...

A tak vyrážím na nalévací víkendový kurz Podnikání na volné noze. Cena mě zpočátku dost překvapí, přecejen 7900 Kč za dva dny... no sakryš... ale recenze a doporučení všude čtu jen ty nejlepší, tak to určitě bude stát za to, objednávám, kupuju a těším se.

A fakt, nalejvárna je to masakrální... sobota i neděle 9-18h s krátkými pauzami na wc a oběd, ale žádné velké zdržování... máme celkem 17 témat, která za ty dva dny chceme stihnout... a tak sedíme, posloucháme, zapisujeme... lektor Robert Vlach je úžasný sympaťák, plný energie a zkušeností z praxe. Hltáme každé jeho slovo, každý jeho příklad z praxe. Účastníci příjemní, nálada veselá, občerstvení dobré... Tak to jsou ta pozitiva.

Teď bohužel i něco negativního. Moje očekávání bylo veliké, bohužel... jaksi... su z toho taková vláčná až zklamaná. Víc jak polovinu věcí už jsem někde slyšela... no jo, šak jsem taky studovala ekonomku se zaměřením na podnikovou ekonomiku, že? :-D ...a taky musím uznat, že ten Týmobajl byl dobrá škola do života, díky němu vím, co je to projekt nebo proces nebo CRM nebo pajplajna. No co vám budu povídat, na konci, když jsme měli zhodnotit kurz a dát zpětnou vazbu, tak jsem byla jediná, kdo byl jaksi taksi trošku nespokojen... černá ovce :-)

I přestože se mi dostává dodatečné osobní konzultace po skončení kurzu, jsem stále zmatená. Poslouchám spíš nedoporučení měnit svůj obor a zůstat u controllingu, což je prý dnes velmi perspektivní. Celou noc mi šrotuje hlava, nespím... mám pocit, že kruh se uzavřel. Jsem zase zpět na začátku :-( Tak to je KOHEU (конец)!

No ale jedno je jasné. Protože už za bílého dne potkávám jen děti, kámošky na mateřské a hlavně děééésně móóóc důchodcůůů všudééé, je čas najít si nějaké nové zaměstnání :-)



1 komentář:

  1. Tak ti v tom rozhodování přeji hodně štěstí a ať to bude, co bude, ať tě to hlavně baví!!!

    PS: vidím to obráceně, není to KOHEU, ale nový ZAČÁTEK!
    PS2: děkuji za vtipné a zábavné prázdninové čtení a jak tě znám, těch zážitků, které si řeknou o zápis do blogu, bude dost a dost :-)

    OdpovědětVymazat