pátek 1. ledna 2016

Nový rok

Takže včera Silvestr a jakože romantika... napustili jsme si tu vířivku (rozuměj velká vana v koupelně s šesti masážníma tryskama). Když byla plná, tak jsme zjistili, že v ní plave nějaký blivajz, takže vypustit, umýt a znovu... doprčic, to jsme vypotřebovali veškerou teplou vodu?... jakože v Americe nemají průtokové ohřívače?... oukej, no tak nic, za dvě hodinky to zkusíme znovu a fakt, nějaká ta voda se ohřála. Není to na celou vanu, ale nevzdáváme to. Já vlezu do vany první a Neal se mě ptá, jestli je to opravdu pro víc lidí, oba totiž sedíme ve vířivce jak dva skrčenci. Když najdem nějakou pohodlnější polohu, tak si teda spustíme ty trysky. Jedna mi tryská přímo do zad a dvě z boku. Po 10 minutách, kdy nám začíná být chladno, protože horní část těla trčí ven, protože se nemůžeme hnout a protože ten bod na zádech a stehnech už téměř necítím, musíme se smát! Oba usoudíme, že romantiky nám dnes stačilo...vířivkou zde jsme vyloženě zklamaní :-)

Půlnoc jsem zaspala...

Historka z dneška (pátek):
V Americe jsem získala závislost na York (peprmintové čokoládě). Neal mi na hory koupil obrovské family balení... celý ten sáček děsně šustí, takže vždycky když jdu ujídat, tak si děláme srandu, jako by mě "přistihl", což je doprovázeno naším oblíbeným počeštěným OMG. Dnes jsem se spletla a řekla místo toho "ježišmarjáá"... Nealovi se to zalíbilo, takže to teď říká za každou větou. Jeho první česká věta tedy zní: "Výborná zmrzlina, ježišmarjáá" :-)



2 komentáře:

  1. Ahoj, my chceme taky móc rodinné balení, ježišmarjá :).. mentolová čokoláda je neodolatelná i pro nás :)..
    Jak šlo Nealovi lyžování? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ok, koupím, jen nevím, jestli peprmintky po ceste nesezeru ;-)
    Neal je talent, ja jsem urcite po 3 dnech lyzovani kopec nesjela :-) pusu, Paja

    OdpovědětVymazat