neděle 25. června 2017

Trojčata

Hlásím, že dýně po týdnu žijou!!
Ovšem je to takový závazek asi jako mít psa. Protože jak jsou ty vedra, tak se to musí zalívat každý den, a tak su furt v Brně a až někam pojedu, tak budu muset domluvit nějakou chůvu... protože ty svoje trojčátka přece nenechám uschnout že? :-)

Btw je sobota ráno... povaluju se v posteli, jsem v pyžamu a kdosi chodí po zahradě. A je to tady! Soused se synem, který dělá na terase vyrvál s kopačákem. Chvílu čekám, co z toho bude, jestli se sbalím a půjdu někam pryč... nebo nevím... Su z toho nějaká rozčílená, že mi tu kdosi ruší můj víkendový klid... ale zjišťuju, že soused přišel posekat zahradu, no to je chválihodné! :-) A tak přestávám být naprdnutá, že mě někdo otravuje, ale zvednu se a jdu mu nabídnout pomoc. A tak tam hrabu tu trávu a pan domácí se na mě usmívá, a tak se z nás stávají asi "kamarádi" haha :-)


2 komentáře:

  1. To je pokrok, napřed se to jmenuje lívance, pak Anička :).. Víš, že věcem, které chceš sníst, nemáš dávat jména :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak vlastně pojmenovala jen ty rostlinky... dýně normálně sežeru :-D... a vůbec jsem zvědavá, když se o to budu 3 měsíce starat, jestli tam vůbec nějaká dýně vyroste :-)

      Vymazat