neděle 18. června 2017

Dýňová

Z Irska jsem přijela v úterý. Pokud se chcete pobavit, mrkněte ještě jednou na fotky tady :-) Vložila jsem tam i nějaké videa, co jsem po cestě natočila. Nejvtipnější je jedno z lodi, které jsem zapla nevědomě... o to víc je to autentické, když tam křičím, že... nechci umřít ve vodě, protože jsem ještě nic nezažila!! :-D

Dost se mě ptáte, jak se mi bydlí, jak to dopadlo tady s tou zahradou a jestli teda chodím s domácími na grilovačku čico?
No jsem tu měsíc a z toho třetinu jsem strávila v Irsku. Za tu dobu jsem nepotkala nikoho nikde. Buď se tu vyskytuju pomálu nebo se slušně míjíme... zkrátka u mě zatím dobrý. No a taky!!!.... dnes jsem u sebe doma konečně zahájila zahrádkářskou sezónůů juchůůů (kvůli čemuž jsem si tento byteček vybrala že ano:-). Svoje první ladné sázení dýní jsem pro budoucí potomky zvěčnila na tomto videu :-D




1 komentář:

  1. Hm, myslím, ze dyne ti polezou i ušima, obvykle dost plodí:-) teda pokud ti dozraji, sazis docela pozde... Klarka

    OdpovědětVymazat