pondělí 6. března 2017

Lvice obecná

  • Je jaro... odhazuju kabáty, šály, svetry a... hned je břicho vidět ze všech stran, ou nou!!!!?!?! Nojo, futra jsou mi úzké, židle těsné a bazény značně poloprázdné... chjo! No nic, cvičím a taky se ze mě stává bio-pako-maniak... denně lezu do zdravé výživy a kupuju samé domácí a bio věci, ze kterých pak kuchtím zdravé snídaně a zdravé svačinky a ještě zdravější obědy a úplně nejzdravější večeře a... a já su pak děsně zdravá a je to božííí:-) V poslední době jsem vyzkoušela fakt hodně receptů a doporučuju tento jednoduchý, úplně božanský domácí a samozřejmě zdravý semínkový chleba.

  • V práci mě přesadili. Ne, nezlobila jsem, jen naše infolinka se rozrůstá, abysme mohli zodpovědět všechny ty Vaše žúžo dotazy... jo, sedím teď hned vedle operátorů, takže prakticky voláte přímo se mnou... Nobelovu cenu míru tento rok uděluji tomu člověku, který vymyslel sluchátka do uší, co jsou zároveň jako špunty, přes které není slyšet prostě NIC, uff!
  • S příchodem jara jsem se taky rozhodla, že změním visage (čti vizááááž) a podpořím své přirozeně vlnité vlasy.  Vyrazila jsem do drogerie, abych si koupila nějakým ten preparát na kudrnaté vlasy... no nic se mi nezdálo, už to tam vybírám asi dva týdny a furt si s tím nevím rady. A dnes... stačilo po cestě ze cvičení zmoknout a nový look je na světě :-D

2 komentáře:

  1. To beru, už tě níkdy neoslovím jinak než Lvice obecná :-)..... a je mi jasné, že až uvidím v Brně někoho běhat v dešti, vím, kdo to je :-)

    OdpovědětVymazat