pondělí 20. února 2017

Nový ženich

Furt se mě někdo ptá "co chlapi"? prý jestli jsem už v Brně někoho potkala a co noví kolegové v práci a že to přece není možné, aby se nikdo neobjevil... blá blá blá... Máte pravdu, ženichů na mě stojí fronta, že nevím, kterého si dřív vybrat...

Tak třeba ten frajer na fejsbůku (skupina "hledám bydlení Brno"), co mi nabízel krásný podnájem zcela zdarma... prý za občasné "intimní schůzky"...

Nebo kuchař ve vietnamské restauraci... "co si da pani? ...krasna pani... kraasna pani... mne libi moc!... nechce manzela?"

A do třetice dnes v šalině nějaký poďobaný slizoun... čumí... hodně čumí... když vystoupí, laškovně na mě do okýnka mrká... já statečně předstírám, že mě to vůbec nezajímá... až odjíždíme, s děsem v očích zjišťuju, že mi ještě posílá pusu... brrrr....

Takže asi tak je to s mýma ženichama... a už se mě na to prsimvás neptejte!


2 komentáře:

  1. Pajo, posledni Tve dva clanky jsou vlastne i trochu smutne, ale pobavila jsem se dobre :)..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak u čtení tohoto článku jsem se opravdu zasmála :) Vlastně je trochu smutné, na jaké nápadníky narážíš, ale je hezké, že to bereš s humorem. Myslím, že to ani tak nezáleží na městě, když se třeba dívám na byty tady, tak jsou všechny tak nějak podobné, jako spíš na lidech v místě tvého bydliště. A ti jsou, jak se zdá, poněkud zvláštní :)

    OdpovědětVymazat