neděle 5. února 2017

Kdo mi umyje záda?

Můžu Vám říct, že už mě srdečně nebaví, furt někoho přemlouvat a přesvědčovat, aby se mnou někam jel, něco podnikl. Všechny ty těhotné, kojící, rodící, hlídací, zadané, manželské a jinak zaneprázdněné důvody... nojo, já mám čas furt, tak pardón... Se na to taky můžu vyprdnout a prostě jedu sama... To si myslím, až do okamžiku, kdy v Brně nasněží půl metra sněhu, já zapadnu s autem tak, že nejsem schopná vyjet z debilního parkoviště. Ven mě dostane až švagr a nějaký pan kolemjdoucí... no můžu já jet někam sama? jak se budu jako sama vyhrabávat z nějaké sněhové závěje?!?!?

A vůbec... když tak nad tím přemýšlím... je děsně debilní být sama! Třeba vůbec si nemůžu zapnout šaty se zipem na zádech...

... no já si vlastně vůbec nedošáhnu na záda, takže jsem si je asi neumyla už pěkných pár měsíců...

...Sakryš, doufám, že nebude žádné zemětřesení v nejbližší době, protože vůbec netuším, jak bych sama nasazovala zpátky dveře do pantů...

...A taky stěhování, stěhovali jste někdy někoho v jednom člověku? Děs, běs... hnus, vopruz!

...Nebo co kdybych potřebovala olíznout loket nebo patu?... musím víc zabrat na té józe!

To ani nemluvím o všech těch párových aktivitách jako šachy, tenis, squash, schovka, horolezectví, tanec, sex, bedminton, člověče nezlob se atd.atd.atd.

Vy všichni co máte doma drahé polovičky, buďte za ně rádi, protože upřímně... někdy je to možná výhoda, ale většinou být sama je dost na hovno! 
Btw už bych fakt hodně potřebovala umýt ty záda!


5 komentářů:

  1. Pavli, prave jsem objednala ubytko na poslední květnový vikend ve Zline. Tak si udělej volno a doraz za námi na supr-trupr akci! Vezmeme te s holkama na film a večer popijeme a pokecame v parku��. Hatinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cau Evi, pisu si do diare, na festivalu jsem nebyla tak 15let :-)

      Vymazat
  2. K tvé otázce pripojim krátkou příhodu ze života (dnes uz nastesti usmevnou)...
    Stěhování z prvního společného bytu do nového (rano v den D)
    On: "Čau lásko, uvidíme se za dva týdny, uz se moc těším až budeme v novém" (a odjel s dětmi na pionýrský tábor)
    Ona: Nemá slov a jde na to

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super�� Moc se těším!

    OdpovědětVymazat