neděle 12. března 2017

Dámička

Koupila jsem si boty na podpatku!!!!

Ano jsou to ty na obrázku... ano ten podpatek je vysoký asi celé 3cm.... a táááááák děsně širokýýýý, že by se dalo polemizovat, proč tady o tom tak vítězoslavně píšu. Nojo, ale vy mě znáte a víte, že se držím celý život botama při zemi a tak je to prostě pro mě velká věc :-)

Potřebuju boty na jaro... nejlépe k sukni... a tydle se mi táák děsně líbí... zkouším je snad hodinu, v obchodě imituju modelkovskou chůzi a dívám se při tom do zrdcadla, jak u toho vypadám... haha... no má to své mouchy, ale rozhoduju se posunout na nový dámičkovský level a boty kupuju!

Vyrážím na svoji první testovací chůzi... jdu dámičkovsky na nákup do Alberta :-D :-D :-D Takový ten pocit, že už nemůžu chodit jak traktorista v gumácích, ale že ty modelky přece jaksi kříží ty nohy přes sebe... a taky ty boky musím u toho nějak jinak vlnět.... a tak se cesta do Alberta stává děsně dlouhou, soustředěnou a dobrodružnou... sakryš, proč si připadám, že jdu, jak kdybych se pokakala?!?!?! chjo, to budu muset ještě nacvičit, ale já Pája Dámička se nevzdááám!! :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat