pondělí 26. února 2018

Učím Ladu lyžovat

Lada má 4 roky. Letos stojí poprvé na lyžích. Jsme v dětském lyžařském parku.

"Pájo, já sama, nejezdi za mnou"... "No tak to asi těžko, musím tě držet, ať tam nahoře nezahučíš"... Lada protestuje a snaží se na jezdícím koberci vystoupit, padá, ruce nohy lyže všude... přiskakuju, zvedám dítě a vystupujem div né s nohama za krkem. "Néééé, Pájo nech mě, já chci sama, nedrž mě!!!" ... dobře pouštím. Lada sebou asi po metru řízne na zem... "Nééé to není fééér"... "Laduško, ještě neumíš lyžovat, ale já tě to naučím, chceš?..."..."Nééé, to není fééér". Zvedáme se a jaksi taksi sjedem poprvé kopec. Druhá jízda vypadá dost podobně... a pak "Pájo, čůrat!"... odhazujem lyže a spěcháme na wc, to je bohužel na druhé straně areálu, takže si dovedete představit, jak dlouho tam v lyžácích pajdáme... pak svléknout všechny helmy, čepice, rukavice, mikiny až ke kšandám a pak zas obléct všechny mikiny, bundy, čepice, helmy, rukavice a dopajdat se zpět k lyžím... "Já chci na kolotoč"... oukej, tak další půlhodinu jezdíme na kolotoči, kde promrzneme na kost... "Mně je zima, já chci čaj"... oukej tak se zase belháme v těch lyžácích do baru, kde se zahříváme čajem a dlábíme svačinu. Ještě máme asi hodinu, než musíme vrátit výbavu... "Já chci za šmoulinkou..."... Horkotěžko Ladušku přemlouvám, že bysme to mohly zkusit ještě sjet.... Ne já sama, nech mě, nedrž mě se opakuje... pak to Laduška jednou sjede, opět stropí scénu na jezdícím koberci, pak zahlásí "bobo" a to je konec. Když se totiž vrátíme ze záchoda, musíme končit.
Za 3 hodiny to sjela třikrát :-) No nic, tak pokračování lyžařského výcviku zas příští rok :-)



5 komentářů:

  1. Trpělivost máš....příští rok ti svěřuji do družstva i Nikču :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, já to beru! Pojedem společně na hory... holky to bude víc bavit a mně by se nějaké pomocné ruce hodily;-)

      Vymazat
    2. Super, domluveno .....jen jestli ti bude vyhovovat, že moje pomocné ruce budou někde v povzdálí držet svařák :-D

      Vymazat
  2. Taky jsme letos postavili Matěje poprve na lyže... první den dobrý, obul si lyzaky a hodinu strávil s instruktorem. Celkem mu to i šlo, i když mrčel,ze ho bolí nohy. Druhý den chvíli před příjezdem na sjezdovku řekl, ze lyžovat už nebude... tak jsme postavili snehulaka a odjeli do IQ Landie do Liberce, kde jsme si to moc užili všichni:-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, na gůglu radili, že nejdůležitější je první dojem, aby se děcka netrápili, ale aby je to bavilo. Takže i proto jsme se tak dlouho kolotočovali a hráli si ve šmoulím domečku a pak jsem ji vozila na hůlce a tak... nojo, je to věda :-D

      Vymazat