neděle 18. února 2018

Brno

Brno mám ráda.
Je ale pár drobností, které jsem tu zažila opakovaně a které za nic na světě prostě nepochopím!
  • Je úplně normální, že ve městě tu auta nedávají přednost na přechodě. Hned u práce mám dva mega přechody, kde se denně bojím přejít, abych nepřišla k úhoně. Nejednou jsem viděla chodce odskakující na chodník a nejednou jsem byla svědkem prudkého zabrzdění (těsně u zadku) až se brzdy mohly upištět.
  • Někteří chlapi jsou tu fakt hulváti. V šalině (to je tramvaj, na toto slovo si prostě nezvyknu) je úplně normální, že se všichni chlapi lokýtkama hrnou na sedadla. A pak nepřítomně čumí z okna nebo do telefonu, hlavně aby nemuseli nikoho pustit sednout. A my ženy nevěřícně stojíme. 
  • Jo a taky tu lidi neumí přivolávat výtah, který když stojí někde nahoře, tak oni mačkají šipku dolů, aby jako sjel... přitom oni chtějí jet nahoru... a to jim prostě nevysvětlíš... OMG! OMG!
  • Sníh tu bývá prý málo. Tak nevím, jestli je to důvod, že si tu nikdo nekupuje zimní boty? Tuto zimu bylo nasněženo už několikrát a pokaždé mě fascinuje, jak tady lidi ve sněhu chodí v plátěných teniskách... prostě i kdyby trakaře padaly!!! Jestli je to nějaká brněnská móda, tak jsem teda dost out!
Kašlu na to, jsou to prkotiny... ale kdyby se naučili aspoň mačkat ty výtahy bože! 

Btw, toto je moje aktuální fotka z pátku. 
Nová šála od maminky 💕 
A nový sestřih! Jó konečně jsem se šla nechat ostříhat... a konečně bude konec mým kadeřnickým nočním můrám :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat