neděle 11. února 2018

Lyžovačka

Po několika letech jsem se rozhodla provětrat svoje sjezdové lyže. Ke svým oranžovým kráskám mám dost specifické citové pouto. Dostala jsem je přesně před 18-ti lety a nedám na ně dopustit! Vsadím se, že ještě v důchodu s nima budu brázdit nějaký pěkně zasněžený kopec :-)

Vyrážíme teda na jednodenní zájezd do Rakouska na Hochkar. Busem ráno tam, večer zpět. Těším se, jak si užiju pořádnou zimu na horách, jak se budu kochat krásnýma výhledama na hory a jak se vyvalím venku na lehátko a budu srkat aperol a u toho se budu třeba opalovat... nebo aspoň nějak tak podobně bych si to představovala :-)

2 týdny před odjezdem => neobleču lyžařské kalhoty. OMG! Ne, rozhodně mi nenarostl zadek, ty kalhoty se prostě na vzduchu srazily, to je jasná věc!!!!!!!!

1 týden před odjezde => přišly podrobné insturkce, odjezd ve 2h ráno, OMG! jakože cožee? takže na svah beze spánku? oukej.

V den zájezdu => přestože předpověď vypadala celkem azurově, nakonec lyžujeme v mlze. Už jste zažili takovou tu mlhu, jak nevidíte na krok lautr nic? no tak v něčem takovém jsme se v sobotu pokusili lyžovat. Jako nešlo vidět na špičky lyží, takže se doteď divím, že jsem se tam neztratila někde v lese. Ale povidlový knedlík s mákem a vanilkovým krémem leccos zachránil :-)





2 komentáře:

  1. Příště, až neoblečeš kalhoty, tak se stav....mám tu jedny, které ještě min.sezonu neuživým.....a příští rok jedu s TEBOU/s Vámi......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, na Hochkar už asi nepojedu, prý je tam hnusně dost často. Ale můžeme vyrazit někam jinam ;-)

      Vymazat