pondělí 19. února 2018

Pako

Jsou chvíle, kdy si fakt připadám jako pako!

No tak třeba dnes ráno když jsem přišla k autu, které bylo totálně zamrzlé. Nastartovala jsem a začala odškrabávat led ze skel. Když jsem se chystala odjet, zjistila jsem, že stejnou vrstvu ledu mám i zevnitř!? No tak fukary zatím nevytvořily ani centimetrové kolečko, takže to vypadá ještě na dlouhé čekání 😱 Beru škrabku a škrábu okno i zevnitř, omg! 🙈🙉🙊 Ledové hoblinky lítají na mě, na sedadla, na volant... sníh je všude. Po chvilce toho nechám a říkám si, že jsem fakt pako, že to asi není úplně normální... rozhlížím se kolem, jestli se na mě někdo nedívá a když zjistím že ne, tak škrábu dál, dokud není něco vidět. Pak jen tak nenápadně uklízím ten sněhový nános a dělám jakože nic. Kdyby se přecejen někdo z dálky díval, tak si určitě klepe na čelo. No, na čelo si klepu i já, ale nepřišla jsem na jiný způsob, jak do 10minut odjet. Prosímvás, napiště mi někdo, že taky škrabate zamrzlé okno uvnitř auta, ať si nepřipadám tak blbě 😇


4 komentáře:

  1. mamka dnes ráno, takže v kliiidu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jo - jednou v životě, když se mi to stalo poprvé. Od té doby už nikdy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Každý to aspoň jednou udělal, kdo říká, že ne, tak to dělá dodnes.... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem v klidu, ráno sem zase škrabala :-D

    OdpovědětVymazat