sobota 8. dubna 2017

Je jaro...

Je jaro... všechno se páruje.... prýý se to tak říká či co.

Mno, tak pokud jde o mě, pánské přirození jsem viděla naposledy tak maximálně v sauně. To byl ten super okovaný zážitek... jinak se páruju leda ve snu... jóó denně nějaký erotický sen většinou s nějakým neznámým frajerem či kolegou z práce, OMG! A naposledy se do mě zakouslo jen klíště... fakt nevím, kde sem ho na cestě mezi panelákovým sídlištěm a centrem Brna chytla!! :-)

Eštěže to rozmnožování u nás v rodině zachraňuje ségra. Každým dnem čekáme narození nové posily do Kabourkovic klanu. Prcek si dává na čas, čekáme... a čekáme... už týden navíc a pořád čekáme. A pak to přijde a v noci se jede do porodnice. Jako tetka-hlavní-hlídačka-Ladušky zůstávám doma. Plán je jasný, vypravit ji do školky, pak máknout něco do práce, pak zas vyzvednout... no je toho nějak moc, a tak trošku spěchám, abych to stihla co nejdřív.... a zabouchávám dveře od bytu a pak se snažím zamknout a ono to nejde... doprčííííc, já jsem si nechala zevnitř klíč v zámku!!! Panebožééé, toto se fakt může stát jenom mně a zrovna dnééés když rodíméééé...uáááá! No nic, napřed jdeme do té školky, zabouchnutý byt budu řešit potom... šak ono to nějak dopadne, jako vždy :-) Když se vrátím ke dveřím, cloumám všemi směry, klíčem šermuju, dělám kouzelné chmaty a nic. Prostě se do bytu nedostanu. No tak nic, píšu zprávu Honzovi, jestli ho něco nenapadne... neozývá se, asi zrovna rodíííí. Volám sos zámečníka... no jo paninko, to beze mě asi nepůjde, přijedu vám to otevřít. Představuju si, že pán bude muset přeříznout dveře vejpůl... a ono prd, udělá kouzelný chmat se dvěma šroubovákama a do 2 min otevírá dveře! Čumím jak PUK! Takto jednoduše se dá dostat do bytu?!?!? No nazdar, ode dneška se zamykám na deset západů a ještě pořizuju petlici!!

A pak se to stane... je na světěééé... naše nová myslitelka Dianka :-*




2 komentáře:

  1. Celá Laduška :-) Ať dělá rodičům a nejhodnější tetičce Paji radost!!! Marcela

    OdpovědětVymazat