pondělí 10. dubna 2017

TřicetTři

Za posledních 33 let...
  • ...jsem vyhrála jednu výtvarnou soutěž. Bylo to na základce, nakreslila jsem lva za mřížema a za první místo jsem dostala Barbínu s kloubama. To byla tehdy pecka!
  • Asi jako osmiletá holčička jsem babičce na chalupě rozbila starožitný kolovrátek. Nikdy jsem se nepřiznala, protože jsem se jí děsně bála. Tak a teď je to venku :-)
  • S hrůzou v očích a traumatem na celý život jsem absolvovala několik stezek odvahy, nočních her a strašidelných pochodů na všemožných táborech a dětských pobytech. Dodnes nesnáším horory a strašidelné filmy. Zato některé romantické komedie bych mohla sama reprízovat :-)
  • Mám radost, že jsem měla tu odvahu a v 17-ti letech jsem se nechala ostříhat na 1cm ježka. To byla nejvíc bláznnivá a taky nejvíc pohodlná věc mojí puberty :-)
  • Potkala jsem spoustu skvělých lidí (vy všichni co čtete tento blog:), taky nějaké hlupáky a nerváky, občas nějaký podivín a taky jednoho autobusového úchyláka, jednoho vlakového úchyláka a jednoho uchyláka ve křoví... všichni byli celkem neškodní, takže bez dalšího traumatu :-)
  • Nejvíc na světě jsem si oblíbila nugátovou čokoládu... Kdybyste někdo jeli do Rakouska, můžete mi prosím přivézt pravé Mozartovy koule? (ty co se prodávají u nás jsou normální šméčko, zas nějaký padělek vyrobený pro český trh, smutné!)

Příštích 33 let...
  • ...bych chtěla procestovat všechny národní parky Spojených Států Amerických.
  • Taky bych chtěla Ladušku a Dianku naučit lyžovat, bruslit, hrát člověče nezlob se, skákat gumu, vzít je na Sněžku a ukázat jim tak nejkrásnější hory v Česku.
  • Taky bych chtěla mít odvahu udělat něco bláznivého jako bungee-jumping, let balónem nebo jít na nějakou horskou dráhu... ale myslím, že taková Stezka v oblacích v Dolní Moravě bude letos v létě úplně stačit. Na to ostatní nejdu :-)
  • Děsně bych chtěla vyhrát ve sportce, abych už nikdy nemusela řešit peníze a abych si rovnou v Americe začala plnit svůj první bod z tohoto seznamu :-)
  • Založím si zahrádku... někde... možná u nějaké chaty, chalupy, domečku? Nevím... prostě někde zasadím hrášek a jahody a dýně, ostružiny a maliny a jabka a hrušky... juchůůů... ale až objedu ty parky!!! :-)
  • Fakt hodně bych si přála konečně najít nějakou schopnou kadeřnici, ke které bych šla víc než 1x a která by mi poradila co s vlasama. Protože ta vlana zas tadyýýýkkk?!?!? uááááá béééééé :-)

5 komentářů:

  1. Tak ještě jednou vše krásné Pavlínko a snad se ti splní vše z tvého seznamu :-)
    btw: toho úchyla z křoví si pamatuju taky :-/ Na Stezku v oblacích se letos chystáme taky :-) A Nikolka vzkazuje, že miminko pláče, protože má hlad....tak to zařiď :-) m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, toho úchyláka v křoví jsme potkaly spolu, to je pravda :-) Na Dolní Moravu jedeme v druhé půlce července, nepotkáme se tam? :-) moc děkuji!

      Vymazat
    2. Můžeme to naplánovat :-)

      Vymazat
  2. Všecko nejlepší k narozeninám! :)..

    OdpovědětVymazat