středa 19. dubna 2017

Luxusní Velikonoce

Pamatuju si, že jako malá holka jsem Velikonoce nesnášela. Ty trapné návštěvy všech kluků z okolí, které jsem ani neznala a kteří příšli jen proto, aby vyfasovali vajíčko nebo čokoládu. Taky bratránek dycky přišel, strašně mě zmlátil, že jsem si týden nesedla, a eště mu to přišlo směšné, že mě může zmasakrovat.
Vy všichni co vychováváte své malé synáčky, můžete jim prosím vysvětlit, že ta idea o "mrskání" má úplně jiný význam než mlátit holky a žadonit o vajíčko či čokoládu??!?! :-)

Moje Velikonoce letos:

  • Jeden luxusní tvarohový beránek, domácí špaldovo-žitný chleba, vynikající domácí vajíčková tlačenka, domácí bylinkové máslo s medvědím česnekem, domácí cupcaky s marcipánovýma kytičkama a několik roztomilých zákusko-kuřátek... samé mňamky! :-)
  • Jedna luxusní modřina na noze, netuším odkud.
  • Jedna malá dračice čoko-Lada, která luxusně zaměstnala babičku a tetu Páju na 200% (...že by tady vznikla ta modřina? :-)
  • Jeden luxusní večírek s bratránkem  (jo to je ten, co mě tak mlátil :-) a následná luxusní kocovina po jedné vydařené návštěvě zlínského baru (... ehm... tak možná tady vznikla ta modřinááá??!? :-D)

1 komentář:

  1. .....a jaký je jiný význam Velikonoc, než které popisuješ? :-) Kromě Turka máme v rodině i Francouze, který se loni poprvé účastnil vesnického velikonočního veselí... a dodnes je v šoku, že existuje kultura, ve které je dovoleno bít ženy a ještě za to dostat panáků, kolik vypiješ.... :-)

    OdpovědětVymazat