neděle 24. září 2017

Burčák

Už jste letos měli burčák? 
A znáte to, jak vás to občas popožene trošku svižněji na záchod? :-)

No tak já jsem si tento víkend dala pár skleniček... no pak to najednou přišlo, a tak jsem si popoběhla na záchod... svlíkám kalhoty a najednou slyším takový tupý zvuk "žbluňk"... tak čumím, co mi to spadlo do záchodu a s hrůzou zjišťuju, že je to můj MOBIL!!! OMGGG!!! Rychle lovím a přemýšlím, jestli mám zachraňovat telefon, nebo tu druhou situaci... volím mobil a vehementně vysušuju a modlím se... napřed to vypadá dobře, ale do pár minut je mrtvola :-( Takže prsimvás... dávejte si při pití burčáku bacha na svoje telefony... ať neskončíte oba v hajzlu!!!

PS: Momentálně jsem bez mobilu, nemáte někdo náhodou doma nějaký nepotřebný, který byste mi chtěli věnovat? nebo aspoň půjčit? Jsem na fejsbůku na messangeru nebo aj na e-mail se dívám pavla.kabourkova@gmail.com. Díky.


Žádné komentáře:

Okomentovat