středa 9. května 2018

Staré Tatranky

Jedu s Terkou na 4 dny do Tater. Do těch Vysokých. Moje představa je taková, že tam na začátku května je prostě kosa a ve vyšších polohách se budeme bořit po kolena do sněhu. No takže kufr plný zimních věcí, v batohu dvě mikiny, náhradní tričko a bunda... haha... chodíme v tílku, lituju, že nemám kraťasy a po prvním dni samozřejmě spálenina za krkem, omg!

Během 3 dnů stíháme 3 nádherné túry, na kterých nás doprovází azuro. Navštívíme celkem čtyři plesa. Zboucháme nespočet halušek, pirohů, placek a zapečených zemáků s bryndzou. A máme se prostě báječně!

Teď už vím, že pokud mě v Tatrách někdo osloví "Stará Tatranko", tak to je prsimvám výraz nejhlubšího komplimentu :-) Po horách totiž chodí spousta fešných a zkušených horalů. Není na škodu se s některým dát do řeči, protože z toho může vzniknout prima after-túra party v místní nádražce :-)

Poslední den po cestě domů rozhodně doporučuju zastavit se v Bešeňové. Jsou tam krásné termály a hlavně úplně nejlepší saunový svět, který jsem kdy zažila! Za 3 hodiny jsem mimo jiné absolvovala 3 saunové ceremoniály, ze kterých se mi ještě teď ježí chlupy na zadku... a co si budeme povídat, ještě ve středu v práci mezi reportama myslím na ty dva krasavce, kteří mi točili ručníkama nad hlavou :-)

Ani překročení rychlosti, pokuta a dva fešní slovenští policajti nám nemůžou pokazit naprosto boží prodloužený víkend. Usmíváme se na ně od ucha k uchu. Pokutu nám sice neodpustili, ale snížili aspoň na nejnižší euráče a navíc nám přidávají další tipy na super slovenský wellness :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat