pondělí 28. května 2018

Kolotoč

Poslední dva týdny furt někde trajdám (zase:). Nojo, žiju trochu hektický život. Napřed mi to přišlo debilní, ale teď mi to přijde boží :-)

Od posledně jsem stihla jednu návštvu u malé Adélky, zubaře, kafe s těhotnou sestřenkou, návštěvu u Eli a Kuby, skleničku s holkama, koupit všem dárečky, přivítat na svět Aničku Žemličku, blbnout s Emou a Matějem, první letošní grilování, hlídání, vaření, pečení... zasadit mátu, navštívit babičky, filmový festival ve Zlíně, piknik, narozeninová oslava, rodinná sešlost, jedna nová letenka a jedno celodenní školení "Zatoč s konflikty"...haha :-)

Během posledních pár týdnů jsem přišla na totok.
  • Mám nejlepšího zubaře na světě! I když jsem si vyslechla několik hrůzných historek o trhání osmiček, můj zubař lehce zabral a za 3min byl zub venku. Hodinu jsem byla v ordinaci jen proto, že jsem mu opět musela líčit svoje cestování po Islandu :-)
  • Když sežeru kilo hrášku a zapiju to půl litrem vína, tak se z toho nepo*eru. Ovšem když sním čtyři dny starou polívku a k tomu vajíčkovou pomazánku, tak jo :-D
  • Druha série Stranger Things je ještě lepší než ta první. Celé to jde zkouknout za jeden den a jednu noc :-)
  • Nových zjištění o dětech je denně několik, třeba že když je nouze, tak jednoroční a čtyřleté dítě si můžou navzájem půjčit oblečky... nebo když je nuda, domeček na hraní jde vytvořit i z dlouhých šatů a když je venku mega hic, tak všechno zachrání domácí jahodová zmrzlina :-)
  • Krásných 16kg lásky na levačce a 11kg lásky na pravačce je nejlepší posilka :-)

1 komentář:

  1. - Pája je nejlepší teta na světě a to to poznám i jenom z blogu ☺️

    OdpovědětVymazat