neděle 22. dubna 2018

Trénink

Tento víkend mám to naplánované volno, že jako odpočívám, protože další dva víkendy jsou hektické, hahaha :-)

Sobota, výlet, Hustopeče, rozhledna, Didi vpředu, Lada na zádech... pohodový trénink na Dolomity :-)




Neděle, výlet, parník, prygl, hrad Veveří, kaplička, zavřená hospoda, bus, otevřená hospoda, parník... To všechno jsme za dva dny stihly. Ale já jsem ráda, protože když je tak krásně, tak já stejně nevydržím sedět doma na zadku :-)




No a teď je neděle večer 23h a přichází ta nejzajímavější část víkendu. Soused si pouští nějaký akční film na plné kule. Slyším každý výstřel kulometu a rozhoduju se, jestli mám na něho jen zaťukat jako buran na stěnu, nebo prostě jako člověk jít zaklepat na dvěře a poprosit, jestli by to mohl laskavě zeslabit, že bych teda jako ráda šla spát... jsem srab, nikam se mi nechce... ale sere mě to teda kolosálně!
No kdyby nebylo toho blogu, tak si asi zašpuntuju uši, ale normálně jsem tam šla... a poprvé viděla svého souseda. Takový škaredý chlap, že kdybych ho potkala v noci v podchodu, tak se leknu a uteču! A on se mi omluvil a normálně to ztlumil, HA! :-D

1 komentář:

  1. Ty jo, Dianka už je velká... a taky jsou si s Ladou dost podobné:-)

    OdpovědětVymazat