neděle 18. března 2018

Tetka

Je to hukot... minulý víkend jsem za 3 dny navštívila 6 dětí. Tento víkend zase ve společnosti Ladušky a Dianky a su z toho úplně vyfluslá. Jo, no tak dalo by se říct, že toho nadělám... že maminy to mají doma nonstop, tak co si stěžuju... ALE... když hlídá teta, je to prostě jiné!

Já jsem ty děti nesplodila, 9 měsíců jsem se na jejich příchod nepřipravovala... nejsem plná mateřských hormonů, které zařídí, aby se z toho člověk nezbláznil... žádné z dětí není na mě ani mojem mlíku závislé.... nemám s nima každodenní vztah a něříkají mi mami!

Vždycky je to šok! Žiju si svůj "nudný" single život (prsímvás, to slovo nudný je v úvozovkách, takže je doufám jasné, že můj život je zajímavý, plný nevšedních zážitků a božích lidí že? :-). No ale pak najednou přijdou ty děti a já teda přeruším svůj děsně zajímavý život a snažím se jim nějak tetkovsky věnovat, ale oni to někdy neocení, je jim to jedno, a nebo chtějí dělat něco jiného, nebo mě prostě jen plácají a já asi nemám tu patřičnou rodičovskou autoritu a tak zkusíme něco jiného... a pak přinutit vyčistit zuby a přemluvit, že jdeme spát a já úplně vyřízená usínám s nima po večerníčku. Druhý den po odevzdání se zase vracím ke svému "úžasnému" životu a dýchám a odpočívám a užívám si ticha a volna... ale stejně se na ně příště zase těším, bez nich by to prostě nešlo 💛💛💛


Žádné komentáře:

Okomentovat