pondělí 15. ledna 2018

V novém roce

V novém roce jde zatím vše jaksi taksi dobře.
  • Tak třeba jsem se rozhodla konečně si spravit svoje dvě rozbité křesla. Koupila jsem si na to 8m látky, i když ve skutečnosti bylo potřeba jen 3m... ehm, tak to si spíchnu asi nějaký nový hadřík čico :-)
  • Paní v obchodě mi nechtěla prodat krém proti vráskám... prý je to vhodné až tak od 30 let a více... tak to sem si ho teda nekoupila, když vypadám tak mladě!! :-D
  • Dneska mi Laduška udělala "masáž", normálně mi sama od sebe namazala záda krémem, jupí :-) 
  • Byla jsem v papírnictví a ve výtvarných potřebách. Nakoupila jsem si spoutu krásných věcí jako pastelky a papíry a štětce a teď doma do noci tvořím, jak su z toho unešená! Pokud se vše podaří, tak příští rok k Vánocům bude kromě PFka i další překvápko ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat