sobota 20. ledna 2018

Machůzky na běžkách

Letos poprvé na běžkách v Beskydech.
Sezónu zahajujeme 20km dlouhou trasou Machůzky směr Hotel Horal a zpět.

TAM:
  • Na startu zápasím s vázáním... 10min zkoumám, jak to doprčic funguje? Sem to normálně za ten rok zapomněla čico?:)
  • Po 15min ve stopě jsem zpocená až na prdeli... sakryš já jsem taky zapomněla, jak se na běžky oblíknout... né jak na severní pól asi!! Omg:)
  • Ve snaze trochu se zchladit sundávám rukavice a na hulváta je strkám do kapes. Po půl hodině zjišťuju, že mám jen jednu :(
  • Děsně se mi lepí sníh na lyže. Poprvé v životě jsem neodhadla správný vosk a v podstatě celou cestu průběžně sundávám hroudy sněhu ze skluznice :(
  • Hotel Horal s občerstvením zklamal, končím u divného česnekového krému s chlebem, který zapíjím zázvorovým čajem.
ZPĚT:
  • Beru “čistič”, sundávám vosk a jedu jen tak na holo. Zpátky je to hodně z kopce, takže svištím jak drak... juchůů :)
  • Česnečka se zázvorem mi teda divně žbluňká v břiše, ale trávím celkem rychle:)
  • Kochám se přírodou, všude je totiž božsky zasněženo... aach, to je krása:)
  • A pak se to stane! Najdu ztracenou rukavici!!! Všechno je jak má být a svět je opět v rovnováze!:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat