neděle 8. října 2017

Jsem zpět

Po týdnu rýžového vysoušení jdu pro jistotu ještě do mobilového servisu, kde si nechám telefon odborně vysušit... jakýmsi ultrazvukem čico. Po pár dnech je hotovo a prý vše funguje jako dřív... ani není potřeba žádné nové součástky... prostě božíííí!!! :-) Nakonec to dobře dopadlo a pokud by se vám stalo něco podobného... tak prsimvás.... co nejdřív telefon vypněte, v žádném případě ho nazapínejte ani nenabíjejte, dokud nebude znova vysušený!! Radím tak na týden uzavřít do krabičky plné rýže, pro jistotu hodit ještě vyčistit na ultrazvuk a to by pak mohlo mít podobný HappyEnd :-)

Další novinka... mám nového souseda. Vedle mojeho bytu je taková malá garsonka, kde se na začátku měsíce nastěhoval nějaký týpek. Ještě jsem ho ani neviděla a už mi leze na nervy! Všechno tu jde totiž děsně slyšet... a on má dlouho do noci puštěnou telku a taky furt chrblá jako tuberák.... béééé... zrovna teď, když jsem se tu začala zabydlovat... když jsme se s domácíma "zkamarádili"... tak se tu nastěhuje nějaký divno-muž, který si klidně v 5h ráno přijde z kalby nebo z šichty... pustí si telku a pak trochu zachrblá, aby náhodou někdo v baráku nespal moc dlouho... áááchjóóó :-(

No a na závěr skromné foto, protože aj já se chcu pochlubit, že umíme sbírat plné koše hřibů :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat