čtvrtek 23. srpna 2018

Bio-praštěná

Všem, které poslední téma prdění pohoršilo, se tímto hluboce omlouvám za psychickou újmu :-) Pojďmě se přesunout k nějakému lepšímu tématu... třebááááááá ..... kondomy? :-D

Jsem v bioobchodě, kupuju nějaké krémy a najednou mě u pokladny napadne... "Prosímvás, prodáváte i bio-kondomy?" (Někdy jsem fakt praštěná :-)

Slečna: "Jó, tady vzadu..." vede mě k regálu a ukazuje mi bílé krabičky... "Akorát je to rozdělené podle velikosti..."

Já: "Jakože musím vědět velikost?"

Slečna: "Miluškóóó, pojď tady paní pomoct s výběrem kondomů..." (řve jak divá přes celý obchod, omg).

Miluška: "No tak je tady několik velikostí, my s přítelem používáme MAXI, vzala jsem mu poprvé SLIM, ale bylo mu to těsné, ty větší jsou určitě lepší... materiál je moc příjemný a vůbec nesmrdí, jako fakt můžu vřele doporučit....! "

Já: "Hmm..." Přehrabuju se v krabičkách, čtu si etikety a jsem trošku v rozpacích. Tyvole, že jsem nešla do normální drogerky, tam bych anonymně chňapla nějakou krabičku a hotovo! :-)

Slečna vidí, že pořád tápu: "No tak jak bych vám to přiblížila... ten můj má tak 16cm... teda jako když je v pozoru" (ne asi) ..."Já bych vám moc ráda nějak poradila, ale musela byste mi popsat toho Vašeho fešáka... " :-D :-D

Já: "Víte, pravítko v ruce jsem neměla"... usmívám se... "ale podle toho co popisujete, tak já teda zkusím toto"... Popadnu jednu krabičku, slušně poděkuju a nashledanou! OMG! :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat