neděle 10. prosince 2017

Konečně ve Vile

Už kdysi za dob stůdia VŠ jsem si řekla, že bych ráda procestovala všechny UNESCO památky v ČR. To byl asi takový můj první cestovatelský plán :-) No za těch deset let jsem to s přehledem všechno objela, něterá místa dokonce víckrát... akorát ta Vila, to je oříšek!! Koupit si vstupenku na prohlídku do Vily Tugendhad v Brně... někdy o víkendu a nejlépe v češtině... je prostě nemožné. Jojo, dá se jít do zahrady za pajdu... byla jsem tam dvakrát... hezké... ale já chci dovnitř!!!

Teď když bydlím v Brně, to už mě prostě nic nezastaví, i kdybych si kvůli tomu měla vzít zvracecí den (jinak řečeno sick day... takové to volno, když mám rýmičku nebo jinou kocovinu:-). Takže v červenci sedám k počítači a jako hlavní kulturní referentka na našem oddělení kupuju 6 lístků pro mě a zvědavé kolegy a dávám si přípomínáky všude možně, abych nezapomněla, že Mikuláša letos slavíme prohlídkově :-)

Vila je boží! Prostě zbožňuju období První republiky. Všechno je takové jednoduché, minimalistické, ale přitom moderní a funkční. Nemůžu si pomoct, ale tajně fotím každý kout... i když se to nesmí... jo, jsem děsný darebák :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat