čtvrtek 25. února 2016

Jak jsem si šla koupit nový notebook

Rozhodla jsem se, že do sebe zainvestuju a koupím si nový notebook...lepší, výkonější, s větší kapacitou s grafickým monitorem, abych se té úpravě fotek a grafice konečně mohla věnovat s pořádným vybavením.
Celý týden zkoumám všechny tipy, které jsem dostala, porovnávám ceny u nás, v Americe, v bezcelních zónách na letišti, zkoumám to zepředu, zezadu, zboku... a činím životní rozhodnutí. Rozbíjím prasátko a objednávám si na jednom pražském e-shopu nový notebook v ceně asi 3x větší, než letenka do Chicaga. Od minula už jsem chytřejší, rovnou volám do KB a chci zvednout limit pro platbu kartou, aby mě v obchodě nečekalo nemilé překvapení, že platba nebude přijata. Pán na infolince mi ochotně radí a znovu stejně jako minule se mě na konci ptá, jestli nechci jejich super-kreditku. Znovu vysvětluju, že už jsem ji měla a nebyla jsem s ní spokojená a důvody.... blá blá

Dnes si jdu po práci vyzvednou svého nového grafického mazlíka. Je 16:30 a já náhodou v práci zjišťuju, že jsem peněženku nechala doma. Doprčic... ok, neva... vytočím se doma, vezmu auto a snad to do zavíračky ještě stihnu. Když přijedu domů, nedá mi to a jdu zkontrolovat, jestli se mi zvedl na kartě ten limit. Čumím do internetové banky a limit je původní nízký... no to snad nééé. Opět volám na infolinku, slečna to zkoumá, ověřuje a prý je všechno v pořádku, jen se to do internetového bankovnictví propíše až zítra, ale na vytoužený nákup prý jít můžu, vše je v pořádku.... " ...a neměla byste zájem o naši bezkonkurenční kreditní kartu....?" ...panebože, už si to tam někde napište, že nemám zájem o vaši kreditku, už se mě na to ptáte v jednom týdnu potřetíííííí.... ne, nemám čas vám vysvětlovat důvody, protože mi zavřou v tom obchodě, do kterého teď spěchááám, ufff. OMG!

Vyrazím před barák a vedle v ulici mám auto.... teda... tady někde... přece bylo???!?!?! Zírám do místa, kde jsem ho nechala. KDE JE DOP*DELE MOJE AUTO ?!?!?!?? stojím, čumím, rozhlížím se vlevo, vpravo... Přemýšlím, kde jsem s ním byla naposledy, nj, přijela jsem ze Zlína před 14-ti dny a od té doby jsem ho nepotřebovala. Ale jo, určitě jsem ho nechala tady, ještě si pamatuju, jak jsem si o tuto značku, že stojím na modré zóně, opřela kolo. Vždycky kontroluju, jestli stojím správně na modré. No tak buď mi ho odtáhli, ale to teda netuším proč, nebo ukradli a to už teda vůbec netuším PROČ (takového staříčka)? Nedá mi to, obejdu kolečko kolem okolních bloků, kde obvykle parkuju... nikde nic. Jdu domů a na internetu najdu, že mi ho fakt odtáhli. Na jednu stranu se mi uleví, ale jestli tam to auto stojí 14 dní, tak jsem si asi právě vydělala na nový notebook. A taky že jo. Přijdu na odtahové parkoviště v Holešovicích, kde sedí milý pán, který mi sdělí, že jsem prý stála na "zásobování"... a že to bude stát 4650 Kč. Chce se mi brečet :-(

Ráno po cestě na policii, kde musím jít vysvětlit svůj přestupek, se jdu podívat na místo činu. Kde že je ta tabule o tom zásobování. A asi se půjdu nechat přebarvit na blond, protože tam fakt je! Doprčííííc, achjo, kdo se v těch cedulích má vyznat?!?!? :-D :-D





Žádné komentáře:

Okomentovat