čtvrtek 29. října 2015

Back to school

Jak tak přemýšlím, čím se budu bavit první tři měsíce v Chicagu, přihlásila jsem se na kurz Chci podnikat, ale nevím v čem ani jak! Ten název je prostě boží, přesně tak nějak to teď mám v hlavě. Ani na jednu otázku jsem sice nenašla konkrétní odpověď, zato jsem načerpala tunu inspirace... jednou z nich je webová stránka www.coursera.org, kde je možné zadarmiko studovat cokoliv v online kurzech univerzit z celého světa. 

Netrvalo mi to asi ani 10min a přihlásila jsem se do kurzu Fundamentals of Graphic Design (Základy grafického designu). Kurz začíná příští pondělí a jsem fakt zvědavá, jak to bude probíhat, ale nejspíš pomocí všemožných materiálů a videí bude výuka pokračovat online příští 4 týdny...Takže ode dneška je ze mě zase studentka ovšem tentokrát California Institute Of The Arts :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat